reklama

Rozhodla som sa

Vyčkávať na návraty mäkké slová čo sa niekedy pomaly derú a znova a znova budem tvoja.  Pozerať na fotky aj keď mnou behá mráz a potichu drať z úst príď ešte raz ešte sa vráť, hoc sa so mnou znova lúč buď môj muž.  Počúvať more a zastaviť vtedy čas chcem z teba, zo spomienok zase nás Mať ťa na vlások od ruky viem, nedávaš záruky nedaj mi ich teda zas. strach s tebouje krása krás.  Dať sa ti zase celá nenechať si nič keby som raz onemela budem mať vpísané v tvári že sme seba mali, že raz si mi dýchal na kožu.  ťa mať ešte raz nateraz  to nejde.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vyčkávať na návraty

mäkké slová

čo sa niekedy pomaly derú

a znova

a znova

budem tvoja.

Pozerať na fotky

aj keď mnou behá mráz

a potichu drať z úst

príď ešte raz

ešte sa vráť,

hoc sa so mnou

znova lúč

buď môj muž.

Počúvať more a zastaviť vtedy čas

chcem z teba, zo spomienok

zase nás

Mať ťa na vlások od ruky

viem, nedávaš záruky

nedaj mi ich teda zas.

strach s tebouje krása

krás.

Dať sa ti zase celá

nenechať si nič

keby som raz onemela

budem mať vpísané v tvári

že sme seba mali,

že raz si mi dýchal na kožu.

ťa mať

ešte raz

nateraz

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

to nejde

Táňa Tomaškovičová

Táňa Tomaškovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto nenapreduje, nežije. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu