reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Táňa Tomaškovičová

Táňa Tomaškovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto nenapreduje, nežije. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Exotermické reakcie

Táňa Tomaškovičová

Exotermické reakcie

Počas tohto tichého večera sa spieva potichu. Po tichu našľapujem na dni, kedy ohňostroje hrajú v mojich.  V mojom . V úplne všetkom, čo sa týka sveta, lebo je najabstraktnejším niekde tu, v priestore.

  • 19. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 236x
  • 0
Citrónová Annie

Táňa Tomaškovičová

Citrónová Annie

Volám sa Annie , mám 20 a milujem vôňu citrónov. Študujem jazyky a pracujem v podniku v blízkom meste, do ktorého cesta trvá 45 minút autobusom. Každý deň po škole sa utekám osprchovať, rozkrojiť si citrón, zatriasť sa trpkosťou  a potom odchádzam do práce. Zvyčajne končím o jednej či druhej nadránom. Teraz je to celkom fajn, vonku nie je zima a ja si len tak hopsám do rytmu jedného slúchadla, dve sú nebezpečné. V zime je to však horšie. Do tváre mi fúka chlad nebezpečenstva a za ušami počujem výkriky všetkých dievčat, ktorým ublížili vtedy, keď sa vracali z práce či diskotéky. ( Kde boli vtedy všetci tí gentlemani, čo nás po polnoci odprevádzajú domov a rozlúčia sa nepatrnou pusou na líce? Nuž, asi spali. Potrebujú energiu pre ďalšie , cnosťhlásajúce výkony).

  • 19. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 243x
  • 0
Kde končí nebo, začínaš ty

Táňa Tomaškovičová

Kde končí nebo, začínaš ty

Motýlí, čo prichádza vždy v šere rán a či vôec, len aby nevedomky svietil a pomaly sa otvorenými dverami zakráda do mojej kože a v hlučných melódiach môjho vílieho sveta nikdy neškodí, len ma hladí kosťami. Jasnefarebnú oblohu, po ktorej chodím A žiadna modrá už Nepríde.

  • 19. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 210x
  • 0
Ranné kakao

Táňa Tomaškovičová

Ranné kakao

Melódia budíka, kedysi moja obľúbená pieseň, mi ničí ušné bubienky. V pološere života beriem mobil do rúk a prekvapivo nájdem tlačidlo vypnúť. Vypnúť navždy. Pošliapať. Hodiť do rieky. Racionálne reagovať na fakt, že vzhľadom na to, že je streda, zazvoní i zajtra. To ale znamená, že ho môžem nechať zvoniť ešte 24 hodín. Dobrú noc.

  • 19. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 308x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu